تو فکرم...

کج خواهی!

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

دیر رسیدم. یا الله گفتم تا رکعت اول رو از دست ندم.

وسط نماز دیدم بغل دستیم سی، چهل درچه کج ایستاده.

بعد نماز اول و تسبیحات، بعد از کلی فکر که چی جوری به کسی که سن پدرم رو داره بگم قبله صافه و ناراحت نشه، دل رو زدم به دریا و گفتم.ولی یادم نیست دقیق چی جوری گفتم!


جواب داد:من تو شیراز هرجا نماز خوندم کج بوده. همین بیمارستان قلب...همه جا، همه کج نماز میخونند.

پس این جا هم کجه...پس منم کج می خونم...

  • محمدعلی فائضی

نظرات  (۲)

من دیگه حرفی ندارم!

پاسخ:
و علیکم السلام!
  • سره‌گــر
  • همه کج شدیم از قبله!؟
    یا قبله از همه ی ما؟!
    در هر حال واضح است این بازی‌ها از الطاف غرب است. قبله‌ی ما کجا رفت خدا می‌داند؛ فقط می‌دانم و می‌فهمم که دیگر مرکز و محور و خلاصه "قبله" کعبه‌ای نیست که در مکه مبارکه است!!! خانه‌هامان(اعم از مسکونی و عبادی و بیمارستان قلبی و ...) را به کدام سمت می‌سازیم؟!
    ما را چه کار به اقطاب شمال و جنوب و خط وسط موزه‌ی گرینویچ؟!؟
    پاسخ:
    خب وقتی انسان جدای از وحی می تونه همه چی رو بفمه و بهشت رو همین جا پیاده کنه، انصافا نیازی به قبله نیست دیگه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی